رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک گفت: با هدف ترویج و پاسداشت امر خیر و پاسداشت مقام سالمندان در جامعه، سرای سالمند در این شهرستان توسط جمعیت هلال احمر ساخته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی قلاوند اظهار داشت: به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان اجرای همای رحمت در اندیمشک، توسط جمعیت هلال احمر شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: با اجرای این طرح ضمن شناسایی اقشار آسیب‌پذیر از خدمات و اقدامات خیر برای جلب مشارکت عمومی نیازمندان استفاده می‌شود.

قلاوند تصریح کرد: با اجرای طرح همای رحمت، سالمندان، نیازمندان و افراد کم بضاعت، زنان سرپرست خانوار و بیماران از خدمات حمایتی جمعیت هلال احمر در بخش‌های مختلف بهره‌مند می‌شوند.

رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک اذعان داشت: برای اجرای این طرح یک خیر زمینی به ارزش 2 میلیارد ریال در اختیار جمعیت هلال احمر این شهرستان برای ساخت سرای سالمندان قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: با اختصاص این زمین، مرکز رفاهی و خدماتی سالمندان در اندیمشک و متناسب با نیاز اقشار مختلف اجتماعی ساخته و به بهره برداری می‌رسد.

رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک اظهار کرد: این اولین سرای سالمندان اندیمشک بوده که توسط خیرین در شهرستان ساخته می‌شود و خدمات مراقبتی مورد نیاز سالمندان در آن به شهروندان ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.