سمنان؛

مدير‌کل جديد سازمان تامين اجتماعی استان سمنان معرفی شد

محمد اخلاقی به عنوان مديرکل جديد سازمان تامين اجتماعی استان سمنان معرفی شد.

مدير‌کل جديد سازمان تامين اجتماعي استان سمنان معرفی شد
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ در آييني با حضور عبدالرحمان تاج‌الدين معاون حقوقي و امور مجلس سازمان تامين اجتماعي کشور، مدير کل جديد سازمان تامين اجتماعي استان سمنان معرفي و از زحمات مدير کل سابق اين سازمان قدرداني شد.

معاون حقوقي و امور مجلس سازمان تامين اجتماعي کشور با بيان اين که هم اکنون سازمان تامين اجتماعي کشور به حدود 40 ميليون نفر از جمعيت کشور خدمات مي‌دهد، گفت: خدمت‌ رساني مطلوب و موثر به اين قشر از جمعيت کشور، امري مهم است که رسيدن به اين هدف تلاش بيشتري مي‌طلبد.
عبدالرحمان تاج الدين با تاکيد بر اينکه اين سازمان با استفاده از توان نيروهاي داخلي خود توانسته در مسير پيشرفت گام بردارد، افزود: سازمان تامين اجتماعي تلاش کرد تا به تعهدات خويش به منظور پرداخت مطالبات و تقويت فضاي درمان عمل کند.

وی افزود: يکي از دستاوردهاي مهم سازمان تامين اجتماعي توسعه خدمات الکترونيکي بوده است و اراده سازمان براين است که در اين مسير با استفاده از ظرفيت هاي داخلي گام هاي موثرتري بردارد.

تاج الدین تصریح کرد: سياست‌هاي کلي سازمان اين است که در همه فضاهاي درماني و بيمه‌ اي پرچم سفيد بي‌طرفي برافراشته کند که متعلق به صاحبان واقعي مجموعه يعني جامعه کارفرمايي و بيمه‌ شدگان کشور است.

حسن آزرم مدير‌کل سابق تامين اجتماعي استان سمنان نيز در اين آيين گزارشي از فعاليت‌هاي انجام شده در زمان تصدي خود ارائه و محمد اخلاقي مدير کل جديد نيز برنامه‌هاي خود را ارائه کرد.

در اين آيين از زحمات حسن آزرم مدير کل سابق تامين اجتماعي استان سمنان تقدير و محمد اخلاقي به عنوان مدير کل جديد اين اداره کل معرفي شد.

انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.