مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان از توزیع 96 هزار سبد کالا بین مددجویان زیرپوشش این نهاد در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاصفهان،حمیدرضا شیران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد استان اصفهان توزیع می‌شود و هر سبد کالا حدود 500 میلیون ریال ارزش ریالی دارد.

وی با تأکید بر اینکه تلاش کمیته امداد امام بر این است که در ماه مبارک رمضان امسال هیچ سفره‌ای خالی از افطار نباشد، تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان سال گذشته سبد کالا پارسال بین تمامی مددجویان توزیع نشد اما امسال تلاش می‌کنیم تا به همه خانوارهای تحت پوشش که 96 هزار خانوار هستند سبد کالا تحویل داده شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی اصفهان با اشاره به این سبد کالا ادامه داد: این سبد غذایی شامل برنج، حبوبات و روغن است و امسال نیز با کمک خیرین مواد پروتئینی و لبنی هم به این سبد غذا افزوده شود.

شیران در بخش دیگری از سخنانش به توانمندسازی مددجویان از لحاظ فکری و اشتغال پرداخت و بیان کرد: توانمندسازی مددجویان از لحاظ فکری و اشتغال یکی از سیاست‌های این نهاد مردمی است و تاکنون گام‌های مؤثری برای تحقق این امر برداشته شده و ادامه هم خواهد داشت.




انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.