501 آموزگار قزوینی در دوره های مهارت عمومی شرکت می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران ، از قزوين ؛ معاون پژوهش برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت : این آزمون با 44 ساعت آموزش غیرحضوری و 36 ساعت آموزش عملی در قالب طرح توسعه مهارت های حرفه ای آموزگاران ابتدایی با کمتر از شش سال سابقه کار تعریف شده است.

خیراله رحمانی افزود: این آزمون از سوی معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش طراحی شده و قرار است بخش آموزش نظری به صورت غیرحضوری و از طریق برگزاری آزمون و بخش عملی آن به صورت کارگاهی برگزار شود.

وی ،  ارتقای سطح دانش و صلاحیت های حرفه ای معلمان، افزایش کیفیت یاددهی و یادگیری در دوره ابتدایی از مهم ترین اهداف این دوره آموزشی بيان كرد .

وی اضافه کرد: براساس دستور العمل آزمون، گروه عالی با امتیاز 91 تا 100 امتیاز در اولویت پست های مدیریتی همراه با تشویق وزارتی، گروه خیلی خوب با کسب رتبه 81 تا 90 در پست های مدیریتی و بهره مندی از تشویق های استانی، گروه سوم با کسب امتیاز 71 تا 80 با تشویق منطقه ای و گروه متوسط با کسب 60 درصد امتیاز آزمون، گواهینامه 80 ساعت شرکت در دوره را دریافت می کنند.


رحمانی در ادامه از برنامه ریزی برای برگزاری دوره های ضمن خدمت در تابستان خبر داد و خاطرنشان کرد: برگزاری این دوره ها ویژه کتاب های جدید التالیف، بدو استخدامی و مدیران جدید بوده که برای تابستان برنامه ریزی می شود.
انتهای پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.