رصد مستمر بیمارستان های آبادان و رفع مشکلات لازم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛فرماندار آبادان گفت: هر دولتی که سر کار می آید، برندی دارد و در دولت تدبیر و امید که منبعث از رای مردم  و در سایه رهنمودهای رهبری فرزانه است اقدامات بودجه بندی در حوزه سلامت پایه ریزی و نمایان شده است.

عزیزاله شهبازی با اشاره به قدمت ۶۰ ساله برخی از بیمارستان های شهرستان، افزود: بیمارستان در حال ساخت تامین اجتماعی  با سرعت خوب و پیشرفت فیزیکی قابل قبولی در شرف انجام و تکمیل است ضمن آنکه بیمارستان بزرگ نفت هم با تغییر پیمانکار مواجه شده که قرار است به زودی فعالیت ساخت و ساز خود را از سرگیرد.

وی گفت:بیمارستان ۳۲ تختخوابی اروندکنار که نزدیک به ۳۰ سال از عملیات کلنگ زنی آن می گذشت و به صورت قطره چکانی به آن بودجه تزریق می شد، اکنون با اختصاص بودجه مناسب کار ساخت آن از سر گرفته شده است.

فرماندار آبادان افزود: بر اساس رایزینی صورت گرفته از سوی سازمان منطقه آزاد اروند، بنیاد مسنضعفان) ساخت یک بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی را در مدت سه سال در کنار بیمارستان قدیمی و فرسوده آیت الله طالقانی آبادان را تقبل کرده است که هم اکنون نیز کارها آغاز شده است.

شهبازی با تاکید به رصد تمام بیمارستان های فعال آبادان از منظر خدمات درمانی و هتلینگ بیمارستانی با برشمردن پاره ای ازمشکلات موجود در حوزه ی سلامت شهرستان گفت: عدم نصب و راه اندازی دستگاه ام.آر.آی و سی.تی. اسکن در بیمارستان شهید بهشتی و ۱۷ شهریور با وجود اینکه نیمی از جمعیت شهرستان را بیمه شدگان تامین اجتماعی در بر می گیرند، سبب بروز مشکلاتی برای مردم شده است.

وی با اشاره به عدم کمبود تخت بیمارستانی از نظرکمی در شهرستان افزود: به لحاظ آماری از نظر تعداد تخت بیمارستانی به جمعیت، استاندارد جهانی را رعایت کرده ایم و انشاالله با احداث بیمارستانهای در حال ساخت این آمار نیز بهتر می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، رصد ، بیمارستان ، مشکل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
واسه کشیدن دندان به بیمارستان طالقانی رفتم و با اینکه پرسنل خود بیمارستان بودم و هزینه کشیدن دندان با دفترچه رایگان قبض خورده بود دکتر دندانپزشک باغیرت یک قبض ۲۴۰۰۰ تومانی آزاد صادر کرد، و بعد از سوال کردن از طرف بنده گفت همینی که هست میخوای بخواه نمیخوای بفرما برو بیرون!!!!!! خسته نباشید