رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه گفت: مراسم ارتحال امام خمینی (ره)روز پنج‌شنبه سیزدهم خرداد در دهدشت برگزار می‌شود.

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛حجت‌الاسلام سید محمد حسینی‌طلب درباره برگزاری ویژه برنامه سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی در شهرستان اظهار داشت: مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) هم‌چون سال‌های گذشته در دهدشت برگزار می‌شود.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه تصریح کرد: این مراسم روز پنج شنبه سیزدهم خرداد ساعت 10 صبح در حسینیه ثارالله برگزار خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه در نشست ستاد هماهنگی برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری این مراسم انجام سده است افزود: دستگاه‌ها و نهادهای شهرستان به اجرای هر چه بهتر مراسم ارتحال امام(ره) کمک می‌کنند.
 
حسینی‌طلب امام خمینی را تصویری از شخصیت‌های معصوم خواند و تصریح کرد: سالروز ارتحال امام یک فرصت برای بازنگری شخصت ایشان است.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه افزود: تحلیلگران و سیاستمداران دنیا در تعریف شخصیت امام از بهترین ادبیات استفاده کردند اما هنوز آنگونه که شایسته است تعریف نشده است.
 
این مسؤول بیان کرد: امروز مجد و عظمت ملت ایران و کشور به واسطه رهبری داهیانه و مجاهدت‌های سرسختانه آن امام است و در ابعاد مختلف امنیت،عزت و سربلندی شامل حال این مملکت شده است.
 
حسینی‌طلب با اشاره به انتخاب رهبری پس از ارتحال امام خمینی(ره) تصریح کرد: لطف و عنایت پروردگار شامل حال امام و ملت بود و خداوند قسمت کرد پس از رحلت امام شایسته‌ترین شخصیت کشور را هدایت کند.
 
انتهای پیام/ف
برچسب ها: ارتحال ، امام ، مراسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.