رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ(نادو) با برخی مقامات بین‌المللی مبارزه با دوپینگ از جمله دبیرکل آژانش جهانی مبارزه با دوپینگ(وادا) دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  دکتر غلامرضا نوروزی که به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در سیزدهمین اجلاس ضد دوپینگ آسیا- اقیانوسیه که در قطر در حال برگزاری است، حضور دارد ضمن ارائه گزارش عملکرد سال 2015 نادوی ایران در زمینه مبارزه با دوپینگ با دیوید هومن دبیرکل وادا دیدار و گفت وگو کرد.

نوروزی در این دیدار با اشاره به قدرت ورزش ایران در رشته های مختلف و برنامه های آموزشی گسترده ای که نادو در خصوص مبارزه با دوپینگ انجام می دهد، ابراز امیدواری کرد که با توجه به توانمندی متخصصان کشورمان در این حوزه به تدریج شاهد حضور نمایندگانی از ایران در بخش های قاره ای و جهانی وادا باشیم.

وی همچنین از هومن برای یک دیدار رسمی از کشورمان دعوت کرد.

دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران همچنین با هایاشی مسئول وادا در قاره آسیا و همچنین برخی مسئولان ملی دیگر کشورها دیدار و گفت و گو کرد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در این دیدارها با توجه به دانش و تجربه متخصصان کشورمان آمادگی نادو را برای انتقال تجارب علمی و پژوهشی خود به کشورهای آسیایی به ویژه کشورهای همجوار را اعلام کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار