فرماندار سرباز گفت: دولت تدبیر و امید علیرغم تمام مشکلات اقتصادی کشور خدمات ارزنده ای به روستائیان، کشاورزان و عشایر این شهرستان ارائه کرده که قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،  از زاهدان،؛حمیدالدین یوسفی در نشست ستاد توسعه بیمه اجتماعی سرباز افزود: یکی از راه‌های خدمت به مردم منطقه بیمه اجتماعی است و هر مسئولی که جامعه را از خدمات نظام مطلع نکند به آنان ظلم کرده است‌.

وی با تأکید بر اهتمام جدی مسئولان در معرفی صندوق بیمه اجتماعی، گفت: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر تضمین ‌کننده آینده زندگی آنان است.

وی افزود: با توجه به اینکه بیش از 80 درصد مردم شهرستان سرباز ساکن روستا هستند، تمامی امکانات دستگاه‌های اجرایی از جمله فرمانداری و بخشداری‌ها در جهت جلب مشارکت بیشتر مردم‌، بسیج شوند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر سیستان و بلوچستان با ارائه توضیحاتی در زمینه نقش و اهمیت این بیمه در زندگی آینده خانوارهای روستایی و عشایر استان پرداخت.

امان‌الله شاقوزایی خواستار اطلاع ‌رسانی دقیق‌، شفاف و همچنین متقاعد و اعتماد ‌سازی در زمینه بیمه روستاییان برای جامعه شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار