مسئول تماشاخانه محراب به منظور بررسی بهتر آثار کودک و نوجوان با شهرام کرمی و رضابهرامی یک شورای سه نفره را تشکیل داد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از زمستان سال گذشته تالار محراب در کنار آثاری که برای مخاطبان روی صحنه می‌برد؛  اجرای نمایش کودک را هم برای مخاطبانش فراهم کرد تا تماشاگران محلی با فرزندان خود به این تماشاخانه بیایند و آن را بهتر بشناسند که تغییرات دیگری هم رخ داده و یک تیم سه نفره برای ارزیابی آثار کودک و نوجوان در نظر گرفته شده است.

مسئول تالار محراب در خصوص رونق گرفتن تماشاگران این تماشاخانه بیان کرد: متاسفانه سال‌ها بود که تالار محراب تماشاگران محلی‌اش را از دست داده بود و دیگر رونقی نداشت اما در این دوسال اخیر تلاش کردیم تا تعداد مخاطبان افزایش پیدا کند که خوشبختانه این عمل میسر شد. 

وی در این خصوص ادامه داد: از طرفی برای جذب مخاطبان در کنار نمایش‌هایی که روی صحنه می‌رفت؛  آثاری برای کودک و نوجوانان در نظر گرفته و اجرا شد تا با آمدن این فرزندان خانواده‌ها هم با این تماشاخانه بیشتر آشنا شوند و زمینه‌ای شود تا آنها هم پای اجرای نمایش‌های در خور سنشان بنشینند.

گله دار زاده در راستای تشکیل شورای سه نفره در تالار محراب گفت: به منظور بررسی بهتر نمایش‌های کودک و نوجوان برای اجرا، با شهرام کرمی و رضا بهرامی یک همکاری سه نفره را انجام می‌دهیم تا به اهدافی که می‌خواهیم برسیم و مخاطبان این گروه نمایشی هم افزایش پیدا کنند و آثار بهتری را ببینند.

گفتنی است؛ تالار محراب فعالیت خود را در زمینه اجرای نمایش کودک و نوجوان از بهمن ماه سال ۹۴ شروع کرده و بعد از فصل امتحانات بچه‌ها فعالیت خود را در این زمینه ادامه می‌دهد.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار