نمک‌شناسی حق شهدا این است که در مسیر آنها گام برداریم

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت:هر آنچه که داریم و به آن افتخار می کنیم به برکت خون شهدا است و نمک‌شناسی حق شهدا این است که در مسیر آنها گام برداریم.

نمک‌شناسی حق شهدا این است که در مسیر آنها گام برداریمبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛واقعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی صبح امروز در اجلاسیه شهدای دانش آموز و فرهنگیان خراسان جنوبی گفت:هر آنچه که داریم و به آن افتخار می کنیم به برکت خون شهدا است.

وی افزود:شهدا کار حسینی کردند و امروز صیانت از آرمان ها را بر عهده ما گذاشته‌اند و از این رو زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

واقعی گفت:نمک‌شناسی حق شهدا این است که در مسیر آنها گام برداریم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی افزود:آموزش و پرورش خراسان جنوبی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در راستای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در میان دانش آموزان و زنده نگه داشتن یاد ۴۳۵ دانش آموز فرهنگی خدمت می کند.

وی اظهار کرد:ارائه خدمات به خانواده شهدا، برگزاری ۴۰۰ یادواره، برگزاری اردوهای جهادی خدمت به خانواده شهدا، چاپ کتاب شهدای دانش آموز و برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی،دیدار با خانواده شهدا و غبارروبی مزار شهدا گوشه ای از اقدامات آموزش و پرورش است.

واقعی تصریح کرد:یکی از نیازهای اساسی کشور زنده نگه داشتن یاد شهدا است و هر تفکری که داشته باشیم، نگه داشتن یاد شهدا ضروری است و باید سعی کنیم در اجلاسیه ۴۳۵ دانش آموز غبار فراموشی را از بین ببریم.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه‌داد:ما باید با توسل به این عزیزان در مسیر شهدا گام برداریم زیرا شهدا شمع محفل بشریت هستند و همیشه به یاد داشته باشیم اگر امنیتی داریم مدیون خون شهدا هستیم.

انتهای پیام/غ

اگر امنیتی داریم مدیون خون شهدا هستیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.