برپایی نمایشگاه تابلوهایی با در بطری در نیشابور

معاون مجتمع‌های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابورگفت: پویش مردمی و محیط‌زیستی جمع‌آوری در بطری پلاستیکی «آرتوان» نمایشگاهی برای کمک به نیازمندان نیشابور برگزار می‌کند که عواید فروش تابلوهای هنری به نفع نیازمندان است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حمیدرضا آتشی وی افزود: آرتوان در لغت به معنای «یاری رساننده درستکاران» است و فعالیت اصلی این پویش در نیشابور، جمع‌آوری و تفکیک در بطری‌های پلاستیکی، تهیه طرح‌های هنری از آن‌ها و کمک به مادران و کودکان نیازمند است که این پویش با همیاری مؤسسه خیریه ارغوان همکاری دارد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه «درهای رحمت» به سرپرستی سامان صفادل برپا شده است، گفت: این نمایشگاه با خط کوفی بنایی شامل ۱۷ تابلو، با اسامی جلاله و ائمه (ع) از جمله یا فاطمه الزهرا (س)، علی (ع) ولی‌الله، یا امام موسی الکاظم (ع)، محمد (ص)، یا امام محمدباقر (ع)، یا امام زین‌العابدین (ع)، یا امام مجتبی (ع)، الله، بسمه‌تعالی، یا مهدی ادرکنی، یا حسن عسکری (ع)، یا جوادالائمه (ع)، یا علی النقی (ع)، یا علی ابن موسی‌الرضا (ع) است.

معاون مجتمع‌های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور یادآور شد: هدف این پویش که زیرمجموعه سازمان مردم‌نهاد رفتگران طبیعت خراسان رضوی است ارتقای فرهنگ بازیافت در سطح جامعه به شکل مؤثر و کارآمد، کمک به نیازمندان و ارتقای فرهنگ توجه به معضلات زیست‌محیطی است.

این نمایشگاه از ۱۰ تا ۱۳ خرداد ۹۵ هر روز از ساعت ۸ تا ۱۲ ظهر و ۱۶ تا ۲۰ بعدازظهر در محل نگارخانه کمال‌الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور ویژه عموم علاقه‌مندان دایر است.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار