عبدالرؤوف احمدی، سخنگوی فرماندهی پلیس هرات گفت که طالبان یکی از این ورزشکاران را بلافاصله کشتند و دو تن دیگر را رها کردند.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، عبدالرؤوف احمدی، سخنگوی فرماندهی پولیس هرات گفت که  طالبان یکی از این ورزشکاران را بلافاصله کشتند و دو تن دیگر را رها کردند. تاکنون از سرنوشت ورزشکار چهارمی هیچ اطلاعی در دست نیست.

وی افزود: گروه بررسی نهادهای کشفی پوليس به این منطقه اعزام شده اند و تلاش‌ها برای آزادسازی این ورزشکار ادامه دارد.

تاحال انگیزۀ این رویداد معلوم نیست .به گفتۀ سخنگوی فرماندهی پولیس هرات این ورزشکاران در منطقۀ ممنوعه مصروف فوتبال بودند.

اما شاهدان عینی که این چهار تن از نزدیکی پاسگاه‌های پولیس و ارتش، و از میدان ورزش ربوده شدند، اما نیروهای امنیتی هیچ واکنشی از خود نشان ندادند.

نصیراحمد، یکی از ورزشکارانی که در محل رویداد حضور داشت می‌گوید که طالبان این ورزشکاران را به‌شمول آمر ورزشی ولسوالی شیندند از عقب فرماندهی پولیس این ولسوالی با خود بردند.

وی می‌گوید که طالبان گروگان‌ها را از مقابل چند پاسگاه امنیتی عبور دادند، اما نیروهای امنیتی هیچ عکس‌العملی از خود نشان ندادند. به گفتۀ نصیر، طالبان چند ساعتی بعدتر، یکی از ورزشکاران به نام «کیهان» را کشتند و آمر ورزشی این ولسوالی و یک ورزشکار دیگر را رها کردند.

طالبان تا به حال چیزی در این باره نگفته اند.

این ورزشکاران اعضای تیم انتخابی فوتبال ولسوالی شیندند بودند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار