نماینده بروجرد ضمن رد حضور جلالی در انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی، کاندیداتوری خود را در این عرصه اعلام کرد.

کاندیدای انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی هستم/ "علاالدین بروجردی" نماینده بروجرد در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه در صحن علنی امروز رقابت منطقی و زیبایی در انتخابات هیئت رئیسه شکل گرفت، گفت: این امر از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است که در یک محیط آزاد، سلایق مختلف به رقابتی می‌پردازند که خروجی آن رفاقت است.

وی تصریح کرد: تمام نمایندگان مجلس دهم معتقدند که در این مقطع اقتصاد مهمترین موضوع ملی است و این امر باید بر مبنای اقتصاد مقاومتی و همکاری دستگاه‌ها مرتفع شود.

بروجردی با اشاره به اینکه هیئت رئیسه کمیسیون‌ها نیز بر مبنای همین انتخابات آزاد انجام می‌شود، بیان داشت: روسای شعب 15 گانه براساس فرم درخواست، اولویت‌های آن‌ها، سوابق اجرایی و تجربیاتشان نمایندگان را میان کمیسیون‌ها تقسیم می‌کنند.

نماینده بروجرد بیان داشت: این تقسیم‌بندی احتمالا روز یکشنبه یا دوشنبه انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه بنده بار دیگر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی را انتخاب می‌کنم، گفت: مطمئنا در انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی شرکت خواهم کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی در مجلس نهم همچنین در واکنش به خبری مبنی بر حضور کاظم جلالی در انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی نیز اظهار داشت: شخص آقای جلالی اعلام کرده‌اند که در انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی شرکت نخواهند کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار