درمانگاه موسسه خیریه درمانی حضرت سیدالساجدین (ع) اهواز اکنون در بخش‌های عمومی، دندان‌پزشکی، روان‌شناسی، زنان و زایمان، مامایی و پوست و مو به صورت تخصصی و با همکاری پزشکان متخصص نیکوکار آماده فعالیت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رییس موسسه خیریه درمانی حضرت سیدالساجدین (ع) اهواز گفت: با عقد تفاهم‌نامه همکاری با موسسات خیریه شهر اهواز، پرونده بیماران بدسرپرست و بی‌سرپرست و مستمند از سوی این موسسات به موسسه خیریه درمانی حضرت سیدالساجدین (ع) ارجاع و مراحل رسیدگی و درمان انجام خواهد شد.

سیمین سیاف با اشاره به بهره‌برداری و آغاز کار موسسه خیریه درمانی حضرت سیدالساجدین(ع) اهواز از شب گذشته اظهار کرد: کار ایجاد مجتمع خیریه درمانی حضرت سیدالساجدین (ع) بنا به نیت ادای نذر واقف آن و بنا به نیاز اهواز و احساس وظیفه‌ای که عده‌ای از خیرین به تاسیس آن داشته‌اند، در سال 85 در خیابان شریعتی(سی‌متری) اهواز شروع شد و با حمایت‌های مالی و عملیاتی نیکوکاران، کار احداث آن در سال 94 به اتمام رسید.

وی افزود: همزمان نیز موسسه خیریه درمانی حضرت سیدالساجدین (ع) با شماره 1246 و با کمک و هدایت‌های سازمان بهزیستی استان خوزستان به ثبت رسید.

سیاف با اشاره به اهداف این موسسه اظهار کرد: ارایه خدمات بهداشتی درمانی به کلیه اقشار جامعه با اولویت افراد بی‌بضاعت و ایتام و بیماران خاص، حمایت مادی و معنوی و پزشکی از بیماران خاص، صعب‌العلاج و همچنین حمایت از خانواده‌های آنها و احداث و راه‌اندازی مراکز آموزشی ـ بهداشتی ـ درمانی و همچنین فعالیت و درمان در خصوص معلولین، نیازمندان و بیماران خاص و همکاری با دانشگاه‌ها از نخستین اهداف موسسه است.

رییس موسسه خیریه درمانی حضرت سیدالساجدین (ع) اهواز گفت: کمک به معلولین در خصوص توانبخشی و سعی و کوشش در خصوص بر طرف یا کم کردن معلولیت آنها و کمک به آسیب‌دیدگان اجتماعی، جمع‌آوری کمک‌ها و نذورات و امکانات اهل خیر و تلاش مستمر در این زمینه به منظور تقویت بنیه مالی موسسه، قبول نمایندگی‌های موسسات خیریه در استان و استان‌های دیگر و ایجاد زمینه اشتغال افراد بی‌سرپرست و بدسرپرست جامعه از دیگر اهداف این موسسه است.

وی ادامه داد:  درمانگاه موسسه خیریه درمانی حضرت سیدالساجدین (ع) اهواز اکنون در بخش‌های عمومی، دندان‌پزشکی، روان‌شناسی، زنان و زایمان، مامایی و پوست و مو به صورت تخصصی و با همکاری پزشکان متخصص نیکوکار آماده فعالیت است و در حال حاضر 15 پزشک با این موسسه فعالیت می‌کنند.


سیاف افزود: در حال حاضر خدمات این موسسه درمانی با تعرفه خیریه ارایه می‌شود و تلاش می‌شود در فاز بعدی، خدمات برای بیماران سرطانی و بی‌بضاعت با تعرفه رایگان ارایه شوند.
وی با اشاره به چگونگی پذیرش بیماران در این درمانگاه گفت: با عقد تفاهم‌نامه همکاری با موسسات خیریه شهر اهواز، پرونده بیماران بدسرپرست و بی‌سرپرست و مستمند از سوی این موسسات به موسسه خیریه درمانی حضرت سیدالساجدین (ع) ارجاع و مراحل رسیدگی و درمان انجام خواهد شد.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.