نشست شورای هماهنگی دانشگاه های علوم پزشکی منطقه 7 کشور در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگارن جوان از شهرکرد؛ نخستین نشست شورای هماهنگی دانشگاه های علوم پزشکی منطقه 7 کشور با حضور استانداران، رؤسا و هیأت امنای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی استان های یزد، چهارمحال و بختیاری و اصفهان، به میزبانی شهرکرد برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی فرهنگی، دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور به 10 منطقه تقسیم شده است.

مرتضی هاشم زاده افزود: این تقسیم بندی به منظور تبادل نظر پیرامون نظام برنامه ریزی عملیاتی و بررسی وضعیت و عملکرد حوزه سلامت و فعالیت های دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی صورت گرفته است.

وی، با تبیین دستاوردهای طرح تحول سلامت در استان گفت: امسال 80 تخت بیمارستانی جدید در چهارمحال و بختیاری فعال می شود.

هاشم زاده، تعداد بیمارستان های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان را 10 بیمارستان اعلام کرد و گفت: این بیمارستان ها دارای یکهزار و 200 تخت فعال می باشد که میانگین تعداد پرستار به ازای تخت های بیمارستانی در کل استان حدود یک درصد است.

وی، راه اندازی بیمارستان بیماران خاص، توسعه بیمارستان های آیت الله کاشانی شهرکرد و 200 تختخوابی بروجن و همچنین ایجاد بخش بیماران سرطانی را از طرح های مهم حوزه سلامت استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار