مشاور سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهلت ارسال سند پنج ساله توسعه این استان از سال 95 تا 99 به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور 30 خردادماه امسال است.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مهران یوسفی در نشست کارگروه اجتماعی ذیل سند پنج ساله توسعه کهگیلویه و بویراحمد افزود: با مکاتبه سازمان مدیریت و برنامه ریزی این استان با تمامی دستگاه های اجرایی استان تاکنون حدود 60 درصد از وضعیت موجود در زمینه های مختلف تهیه شده که در حال تدوین است.
وی بیان کرد: سند پنج ساله توسعه کهگیلویه و بویراحمد پس از تهیه برای بررسی های لازم و تدوین و تصویب نهایی در شورای برنامه ریزی و توسعه این استان مطرح می شود.
یوسفی اظهار کرد: شش کارگروه تخصصی برای تهیه سند پنج ساله توسعه کهگیلویه و بویراحمد تشکیل و فعال شده است.
وی عنوان کرد: این کارگروه های شش گانه شامل کارگروه فرهنگ و هنر با مسئولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سلامت و ارتقای کیفیت زندگی با مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی، آموزش با مسئولیت اداره کل آموزش و پرورش، پژوهش و فناوری با مسئولیت معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه یاسوج، رفاه و تامین اجتماعی با مسئولیت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و میراث فرهنگی با مسئولیت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان است.
یوسفی هدف از تشکیل و فعال شدن این کارگروه ها را تدوین سند پنج ساله توسعه کهگیلویه و بویراحمد دانست و ابراز داشت: مهمترین وظایف آنها شامل تهیه و تدوین وضعیت موجود، تنگناها و چالش ها، اهداف کلی، راهبردها و سیاست های سند پنج ساله توسعه استان و منابع مالی مورد نیاز برای اجرا و تحقق آن است.
وی افزود: نشست های این شش کارگروه به زودی در دستگاه های مختلف اجرایی کهگیلویه و بویراحمد و با ریاست مدیر اداره مربوطه تشکیل می شود.
 
انتهای پیام /ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.