تیم ملی والیبال فرانسه در دومین دیدار روز چهارم مسابقات انتخابی المپیک از سد تیم استرالیا گذشت.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دومین دیدار روز چهارم رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک از ساعت 8 و 30 در سالن متروپلیتن شهر توکیو و بین دو تیم فرانسه و استرالیا برگزار شد. 

در این دیدار تیم فرانسه موفق شد با نتیجه 3 بر یک استرالیا را شکست دهد و سومین پیروزی خود در  این رقابت‌ها را کسب کند. فرانسوی‌ها با این پیروزی موقتا صدرنشین شدند.

شاگردان لوران تیلی ست سوم این مسابقه را با نتیجه 25 بر 19 به حریف آسیایی خود واگذار کردند اما در سه ست اول، دوم و چهارم با نتایج 25 بر 22 ، 25 بر 18 و 44 بر 42 مقابل تیم ملی استرالیا به برتری رسیدند تا در مجموع با نتیجه 3 بر یک برنده این مسابقه شوند.

در ست چهارم این دیدار اتفاق جالبی رخ داد و نمایش خوب و پایاپای هر دو تیم منجر شد امتیاز این ست تا 44 برای فرانسه پیش برود. در نهایت و با وجود ایستادگی استرالیایی‌ها این ست به برتری تیم ملی فرانسه انجمید.

تیم ملی والیبال استرالیا فردا باید با تیم ژاپن دیدار کند و فرانسوی‌ها هم پنجمین مسابقه خود را با تیم کانادا برگزار خواهند کرد.

ر‌قا‌بت‌های والیبال انتخابی المپیک از هشتم خرداد ماه در توکیوی ژاپن آغاز شده است. سه تیم برتر این ر‌قا‌بت‌ها به همراه بهترین تیم آسیایی راهی المپیک می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار