نمایشگاه طرح ضیافت ماه مبارک رمضان در شهرستان بجنورد برپا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، رئیس اتاق اصناف بجنورد گفت: : با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای عمومی برای برخی از کالاها، نمایشگاه طرح ضیافت ماه رمضان از ۱۶ خردادماه امسال آغاز و به مدت یک هفته در محل سالن ورزشی هلال‌احمر میدان خرمشهر برپا می‌شود.

محمود اسدی هدف از اجرای طرح نمایشگاه ضیافت را تثبیت قیمت‌ و ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا از طریق افزایش مراکز عرضه، تأمین و توزیع کالاهای اساسی اعلام کرد.

رئیس اتاق اصناف بجنورد افزود: این نمایشگاه با مشارکت جهاد کشاورزی و سازمان صنعت و معدن و اتاق اصناف با نظارت اکیپ‌ها بر کیفیت و قیمت کالاها اجرا می‌شود.

اسدی گفت: این نمایشگاه با تخفیف ۱۰ تا ۱۵ درصد با ارائه و تأمین تمامی مایحتاج و اقلام اساسی و پرمصرف به‌منظور دسترسی آسان شهروندان می‌پردازد.

وی اظهار داشت: در این نمایشگاه اقلام پروتئینی شامل گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، شکر، خرما، لبنیات شیر، پنیر، کره، نان، شیرینی‌ها، زولبیا و بامیه عرضه می‌شود.

رئیس اتاق اصناف بجنورد تصریح کرد: همچنین با شروع ماه مبارک رمضان برگزاری فروش‌های فوق‌العاده توسط اصناف و فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای عرضه مستقیم اقلام پرمصرف این ایام باقیمت‌های مناسب و جلوگیری از هرگونه کمبود خدمات‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.