معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: 229 دانش‌آموز از استان زنجان برای حضور در مسابقات ورزشی کشوری اعزام شده و موفق به کسب مقام‌های مختلف شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، تاراسی در مجمع انتخابی رئیس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان زنجان اظهار کرد: مسابقات ورزشی برای ایجاد روحیه و نشاط در بین دانش‌آموزان است.

وی با اشاره به شرکت 32 هزار نفر دانش‌آموز در مسابقات ورزشی منطقه‌ای و شهرستانی اضافه کرد: از این تعداد یک هزار و 700 دانش‌آموز در مسابقات استانی شرکت کرده‌اند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اعزام 229 دانش‌آموز زنجانی در مسابقات ورزش کشوری اضافه کرد: این تعداد دانش‌آموز دختر و پسر در 19 رشته به رقابت پرداخته‌اند.

تاراسی با اشاره به مقام‌آوری دانش‌آموزان زنجان در رقابت‌های کشوری عنوان کرد: هفت مقام اولی، پنج مقام دومی و هشت مقام سومی حاصل حضور دانش‌آموزان زنجانی در این رقابت‌ها است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری کیفیت رقابت‌ها عنوان کرد: باید در کنار کمیت به کیفیت رقابت‌‌‌‌‌‌ها نیز توجه کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه آمار دانش‌آموزان شرکت‌کننده در سال تحصیلی جاری در مقایسه با سال گذشته افزایش داشته است، افزود: در سال جاری این تعداد دانش‌آموز به 2 هزار و 700 دانش‌آموز رسیده است.

تاراسی با اشاره به نقش ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد: هر چقدر در ورزش سرمایه‌گذاری شود به همان میزان آسیب‌های اجتماعی کاهش می‌یابد.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.