نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب علی لاریجانی به عنوان رئیس دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در قالب و چارچوب گفتمان اعتدال گرایی بود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛جلال میرزایی در موضوع روند انتخاب رئیس و اعضای هیات رئیسه دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: برابر بخشنامه داخلی پس از نشست افتتاحیه در روز نخست و قرائت پیام مقام معظم رهبری و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدا، در روز دوم انتخاب رئیس و اعضای هیات رئیسه موقت در دستور کار قرار گرفت که در این راستا محمدرضا عارف و علی لاریجانی نامزد شدند.

میرزایی اضافه کرد: آنچه که اتفاق افتاده یعنی انتخاب لاریجانی به عنوان ریاست مجلس شورای اسلامی را در قالب و چارچوب گفتمان اعتدال گرایی می دانم و در واقع رقابت لاریجانی و عارف یک نوع رقابت درون گفتمان بود کما اینکه اعضا فراکسیون امید با توجه به تعهد فراکسیون دوست داشتیم عارف رئیس مجلس شود.

وی افزود:حرکت زیبای عارف در تبریک به لاریجانی و شرکت نکردن در مرحله دوم انتخاب رئیس نشان داد که لاریجانی در قالب گفتمان اعتدال گرایی قرار می گیرد و این رقابت و انتخاب هیچ تاثیر منفی در روند مجلس و دغدغه ای در جامعه نخواهد داشت و به طور قطع به سود و مصلحت کشور است.

میرزایی اظهار کرد: نگاه غالب نمایندگان کمک به دولت برای برون رفت از وضع موجود است و تمام نمایندگان این دوره دغدغه منافع مردم یعنی رکود و بیکاری موجود در جامعه را دارند.

 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.