سرپرست بهداشت و درمان پلدختر گفت: به منظور نظارت جدی و دقیق‌تر بر داروخانه‌ها در شهرستان پلدختر تیم ویژه‌ای تشکیل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ ناصر بابایی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی مشکلات موجود در بحث درمان، قیمت داروها و درج قیمت آن است.
وی بیشتر این سوء تفاهم‌ها را مربوط به تغییرات در قیمت داروها و درج قیمت‌های غیر‌واقعی بر روی بسته‌های دارویی دانست و تاکید کرد: قیمت دارو در کشورمان نسبت به هر چیز دیگری مشخص‌تر و نظارت و کنترل بر روی آن نیز بیشتر است.
بابایی افزود: با این وجود برای نظارت بیشتر بر دارو خانه تیم ویژه‌ای در شبکه بهداشت و درمان تشکیل شده است و به شکایت مردمی در اسرع وقت رسیدگی می‌شود.
وی با بیان اینکه در این خصوص با یکی از داروخانه‌های در پلدختر به خاطر تخلف در قیمت فروش برخورد شده است، تصریح کرد: به منظور رسیدگی بهتر به شکایت مردمی به مسوولان داروخانه‌ها اعلام کرده‌ایم، قیمت دارو را در برگه سوم دفترچه‌های بیمه ذکر کنند.
سرپرست بهداشت و درمان پلدختر گفت: در بحث نظارت بر داروخانه‌ها بیشتر تاکید و تمرکز ما بر روی حضور مسؤول فنی در داروخانه‌ها است و در صورتی که داروخانه این نکته را رعایت نکنند، نباید وجهی از مشتریان خود اخذ کنند.
بابایی در پایان از آمادگی شبکه بهداشت و درمان پلدختر برای دریافت و رسیدگی فوری به شکایت مردمی در خصوص تخلفات دارویی در این شهر خبر داد و گفت: شهروندان می‌توانند با مراجعه به شبکه بهداشت شکایت خود را مطرح کنند.
 
انتهای پیام /ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.