معاون شرکت فراورده های نفتی استان زنجان از انجام تمهیدات لازم جایگاه های سوخت استان برای تعطیلات پایان هفته خبر داد.

به گزارش گروه استان ها ی باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ معاون شرکت فراورده های نفتی استان از آمادگی کامل جایگاهها  سوخت استان جهت ارائه خدمات مطلوب در تعطیلات پایان هفته خبرداد و گفت با توجه  به شروع تعطیلات آخر هفته منتهی به ماه مبارک رمضان و ایام ارتحال امام (ره) جایگاههای منطقه آمادگی لازم را جهت ارائه خدمات مطلوب به مسافرین استان را دارند.

حریقی افزود: با توجه به شروع مسافرتها کارشناسان این شرکت ضمن حضور در جایگاههای مسیرهای پر تردد خصوصاً مسیر عبور زائرین حرم مطهر امام (ره) در محورهای اتوبان زنجان قزوین و زنجان تبریز کلیه توصیه های لازم را علی الخصوص در راستای طرح تکریم ارباب رجوع ارائه کردند..

وی ادامه داد: مقرر گردید متصدیان جایگاهها نیز تمهیدات لازم را به جهت ارائه خدمات مطلوب به مسافرین احراز نمایند .

معاون شرکت فراورده های نفتی استان ادامه داد :این شرکت نیز هماهنگی لازم را در خصوص تامین به موقع سوخت مورد نیاز مجاری عرضه را انجام داده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد. .

حریقی در انتها با اشاره به بازدید و حضور مستمر کارشناسان این شرکت در این ایام افزود: کشیک این منطقه و نیز سامانه پاسخگوی 09627 بطور 24 ساعت جهت پاسخگویی به مسائل مشکلات و رسیدگی به آنها آماده دریافت نقطه نظرات شهروندان و مسافرین می باشد.


انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.