نخستین مرکز درمانگاهی خدمات دندانپزشکی شبکه بهداشت و درمان نوشهر به بهره‌برداری رسید.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،مدیر گروه بهداشت دهان و دندان دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه مازندران 15 کلینیک تخصصی دندان‌پزشکی دولتی دارد، گفت: دیگر شهرستان‌های استان در صورت اعلام آمادگی و وجود بستر و شرایط لازم می‌توانند مجوز ایجاد مراکز دندانپزشکی را دریافت کنند.

محمد استهبدی به آغاز طرح تحول سلامت در سال 93 اشاره کرد و افزود : وجود چنین کلینیک‌هایی به‌صورت تجمیعی به روند ارائه مطلوب خدمات کمک قابل توجهی می‌کند.

وی با بیان اینکه نوشهر از ظرفیت های مطلوبی برای راه اندازی چنین کلینیک تخصصی دندانپزشکی است، گفت: ارائه خدمات پیشگیرانه از مهم‌ترین اهداف است و از این طریق در صدد هستیم تا میزان دندان‌های پوسیده در مادران باردار و کودکان تا حد زیادی کاهش یابد.

وی با بیان اینکه دندانپزشکی درمانی گردگل نوشهر 13 هزار و 400 نفر را زیر پوشش خود دارد افزود: این مرکز تمامی گروه های هدف از افراد زیر 14 سال، بانوان باردار و شیرده را تحت پوشش خود قرار می دهد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نوشهر با بیان اینکه دندانپزشکی درمانی گردگل نوشهر 13 هزار و 400 نفر را زیر پوشش خود دارد افزود: این مرکز تمامی گروه های هدف از افراد زیر 14 سال، بانوان باردار و شیرده را تحت پوشش خود قرار می دهد.

سید رحیم سیدپور گفت: فلورایدتراپی و جرم‌گیری، ترمیم دندان‌های سطحی، فیشور سیلنت، معاینه و آموزش دهان و دندان از خدماتی است که در مرکز درمانگاهی خدمات دندان‌پزشکی گردکل نوشهر به عموم خدمات‌رسانی می‌شود.

وی افزود: فلورایدتراپی و جرم‌گیری، ترمیم دندان‌های سطحی، فیشور سیلنت، معاینه و آموزش دهان و دندان از خدماتی است که در مرکز درمانگاهی خدمات دندان‌پزشکی گردکل نوشهر به عموم خدمات‌رسانی می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نوشهر گفت: مرکز دندانپزشکی درمانی گردگل در وسعتی 100 متر با اعتباری 200 میلیون تومان توسط دانشگاه علوم پزشکی مازندران ایجاد شد و به 4 یونیت و 4 دندان‌پزشک مجهزاست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.