براساس اعلام مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان عصر امروز برخورد دو خودرو سواری با کامیون منجر به مصدومیت 1 تن و مرگ چهار تن دیگر شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛براساس اعلام مرکز عصر امروز چهارشنبه 12خردادماه  ساعت 16:20, بدنبال برخورد خودرو سواری پراید با یک دستگاه کامیون و بدنبال آن برخورد خودرو سواری پیکان , مصدومیت شدید 1 تن و مرگ 4 تن دیگر را بدنبال داشت.

این حادثه در جاده تبریز-ارومیه , مابین روستای خورخور و سرای , با برخورد خودروی سواری پراید و کامیون و بدنبال آن برخورد خودروی سواری پیکان  روی داد و اپراتوری فوریتهای پزشکی شهرستان اسکو, پایگاههای اورژانس 115 خورخور , سرای و ایلخچی و همچنین پایگاه امداد و نجات هلال احمر را بمحل حادثه اعزام کرد.

با بررسی صحنه حادثه و وضیعت مصدومین توسط تکنسینهای اورژانس 115, از مصدومیت شدید یک تن و مرگ 4 تن دیگر که یکی از آنان دختر بچه ده ساله بود, خبر دادند که مصدوم حادثه با انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان امام رضا تبریز انتقال داده شد.

ازدحام مردم در صحنه های حادثه, ضمن اینکه از خدمات رسانی تکنسینهای اورژانس جلوگیری میکند, در صورت بروز حوادثی از جمله انفجار خودروهای تصادفی, تعداد مصدومین رو افزایش میدهد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.