رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:عملیات‌های انتحاری در کشورهای اروپایی همه را می‌ترساند اما در استان سیستان و بلوچستان جوانانی داریم که با دیدن عناصر تروریست و انتحاری، آگاهانه به استقبال شهادت می روند و بدن خود را سپر می کنند تا نگذارند آسیبی به دیگران وارد شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛سردار محمدرضا نقدی در همایش هم‌اندیشی سران طوایف، معتمدان و ریش سفیدان که در سالن اجتماعات مجتمع بسیج شهید عالی زاهدان برگزار شد، افزود: تاریخ پر از حماسه عشایر غیور کشور، الهام‌بخش انقلاب اسلامی ما است و عشایر غیور سیستانی اولین خون‌خواهان حضرت امام حسین(ع) بودند.

وی ادامه داد: عظمت عشایر و حماسه‌های آنها در سیستان و بلوچستان بر کسی پوشیده نیست.آنها در انقلاب حامی امام(ره) بودند، پس از رحلت امام خمینی(ره) هم در تمام صحنه‌ها پشتوانه نظام بوده و امروز هم پیشانی کشور در صحنه جنگ اقتصادی هستند.

سردار نقدی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به تفاوت روحیه شهادت طلبی با انتحار افزود: عملیات‌های انتحاری در کشورهای اروپایی همه را می‌ترساند اما در استان سیستان و بلوچستان جوانانی داریم که با دیدن عناصر تروریست و انتحاری، آگاهانه به استقبال شهادت می روند و بدن خود را سپر می کنند تا نگذارند آسیبی به دیگران وارد شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار