رئیس دادگستری ریگان گفت به افرادی که به شبکه ابرسانی شهرستان خسارت وارد نمایند مجازات خواهند شد .

تلخی برخورد قضا برشیرینی خرماهای ریگانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،قربان شاهینی امروز در جلسه آب شهرستان ریگان گفت: افرادی که به صورت غیر مجاز از آب اشامیدنی در شهر وروستاهای شهرستان استفاده می نمایند وخسارات سنگینی را به شبکه آب وفاضلاب وارد می نمایند کارشناسان  با برآورد میزان خسارت وارده وزمینه برخورد با آنها رافراهم می کنند.

وی افزود:با توجه به اینکه اب از اهمیت خاصی در این شهرستان با توجه به گرمای بالای 50درجه بر خوردار می باشد مردم در زمینه استفاده از ان صرفه جویی نمایند .

رئیس دادگستری شهرستان ریگان بیان داشت :با افرادی که در زمینه استفاده از اب اشامیدنی به صورت غیر مجاز استفاده نمایند با انها بر خورد خواهد شد .

شاهینی تصریح کرد: دستگاه قضا امادگی دارد تا با اب وفاضلاب شهرستان همکاری لازم را داشته باشد وپروندهای اب وفاضلاب خارج از نوبت رسیدگی وحکم صادر خواهد شد .

فرماندار ریگان در این جلسه با اشاره به اینکه در زمینه استحصال اب در شهرستان ریگان مشکل نداریم گفت: زندگی مردم شهرستان به کشاورزی وابسته می باشد ولی عموما افراد از آب آشامیدنی جهت آبیاری کشاورزی خود استفاده می نمایند .

وی از ادارات آب وفاضلاب در شهرستان ریگان خواست تا با این افراد بر خورد جدی نمایند

فرماندار ریگان خاطر نشان کرد در شهر ریگان بیش از 648انشعاب غیر مجاز شناسایی شده است که این انشعابات غیر مجاز به دستگاه قضا معرفی خواهند شد
.
باقری یاادور شد با توجه به اینکه در فصل گرما در این شهرستان قرار داریم با افراد هنچار شکن با همکاری دستگاه قضا بر خورد جدی خواهد شد .

وی گفت 50درصد شهرستان ریگان به صورت ابیاری سیار آب به انها داده میشود واین در حالی است که از 11هزار مشترک روستایی بیش از 5هزار نفر دارای اشتراک می باشند .

فرماندار ریگان خاطر نشان کرد طی کارشناسی کارشناسان اب وفاضلاب روستایی بیش از 5300اصله درخت خرما از طریق اب اشامیدنی ابیاری میشود که با همکاری دستگاه قضا با این افراد بر خورد جدی صورت خواهد گرفت

باقری گفت فرهنگ سازیهایی در زمینه مصرف اب در روستاها ی شهرستان صورت گرفته است واین امر نیز تداوم خواهد داشت .

وی گفت در روستاهای شهرستان ائمه جماعت مساجد روستاها نیز در رابطه با استفاده صحیح از اب اشامیدنی نیز فرهنگ سازی نمایند.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار