نفر اول وزن 60 - کیلوگرم انتخابی تیم ملی کاراته گفت: خوشبختانه امسال سال خاص بود و در سالهای اخیر اولین بار بود که همه چیز شفاف و بر پایه عدالت بود .

امیر مهدی زاده نفر اول انتخابی تیم ملی در وزن 60 - کیلوگرم ، که در اردوی تیم ملی کاراته مردان حضور دارد در گفتگو با خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ گفت:

موضوعی که امسال خیلی مشهود و مشخص است این است که تیم ملی خیلی خوب بسته شده و انتخاب ها روی عدالت بوده و همه چیز شفاف و مشخص است.

وی ادامه داد: تمام بازیکنان تیم ملی نیز در رقابت های انتخابی شرکت کردند که این اتفاق در سالهای اخیر برای اولین بار بود انجام شد که بازیکنان ملی پوش نیز در قهرمانی کشور شرکت کنند.

مهدی زاده تصریح کرد: شرایط برای همه یکسان بوده و خوشبختانه امسال یک سال خاصی بود و اولین بار است که این اتفاق می افتد.

وی افزود: کسی سفارشی در اردو نیست و هرکس که اینجاست شایستگی اش را داشته و به طور حتم تیمی که اینگونه بسته شود می تواند نتیجه خیلی خوبی را در مسابقات جهانی کسب کند.

طباطبائی شرایط بسیار خوبی را برای تیم ملی فراهم کرده است 

مهدی زاده با اظهار رضایت از شرایط اردو بیان داشت : شرایط خیلی خوبی داریم و سرپرست فدراسیون کاراته شرایط بسیار خوبی را برایمان فراهم کرده و امکانات خوبی را در مجموعه ورزشی آزادی داریم.

وی ادامه داد: تیم در شرایط خیلی خوب تمرین می کند و ان شااله بتوانیم با همین شرایط  مسیر را ادامه دهیم تا مسابقات جهانی بتوانیم نتیجه خیلی خوب و در خور نام کشورمان کسب کنیم.

وی در خصوص قول کسب مدال بیان داشت: چون رشته ما  رکوردی نیست و اینکه رکوردی داشته باشیم و بتوانیم بر طبق رکوردمان نظر دهیم ، لذا در این خصوص طبیعتآ نمی توانیم قولی بدهیم ولی این قول را می دهیم که با تمام وجود این 5 ماه باقی مانده را تلاش کنیم و به امید خداوند  وقتی خوب تلاش کنیم نتیجه خوبی هم در قبالش خواهد آمد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار