افرایم هالوی از درمان تروریست‌های مجروح عضو جبهه‌النصره در بیمارستان‌های فلسطین اشغالی دفاع کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه العالم، افرایم هالوی در گفتگو با شبکه الجزیره انگلیسی گفت که بهتر است با دشمن، رفتار انسانی داشته باشیم!

وی بدون اشاره به اهداف راهبردی و سیاسی رژیم صهیونیستی از معالجه تروریست های سوریه مدعی شد که مسایل انسانی باید در درجه اول اهمیت باشد.

افرایم هالوی بیان کرد که معالجه این مجروحان پیامدهای منفی برای اسرائیلی ها نخواهد داشت زیرا اوضاع سوریه به آنان اجازه می دهد تا کاری را انجام دهند که هیچ جای دیگر دنیا قادر به انجامش نیستند.

رئیس اسبق موساد در پاسخ به سؤال دیگری گفت که اسرائیل به صورت مستقیم از سوی القاعده هدف قرار نگرفته است.

وی درباره موضع اسرائیل در خصوص تحولات سوریه خاطرنشان کرد که سوریه تنها کشوری است که کلید صلح در منطقه به شمار می آید و تا کنون 6 نخست وزیر اسرائیل در امضای توافقنامه صلح با این کشور ناکام مانده اند.

رئیس اسبق سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی با بیان این که مشکل فعلی سوریه، بین مردم این کشور نیستند مدعی شد که دخالت های خارجی باعث ایجاد مشکل در سوریه شده و اسرائیل مایل است سوریه در آینده سیاست های صلح و روابط حسنه با کشورهای همسایه اش را در پیش گیرد.

هالوی همچنین افزود: وقت آن فرا رسیده  است که اسرائیلی ها با حماس مذاکره کنند زیرا گفت و گوی مستقیم با دشمن سرسخت باعث می شود که در نهایت، اصل زندگی مسالمت آمیز را بپذیرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار