عضو مجلس خبرگان رهبری گفت : عمل به توصیه ها و هشدارهای امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری رمز موفقیت مردم و امت اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ مولوی نظیر احمد سلامی در مراسم بیست و هفتمین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی در تربت جام افزود : عمل به توصیه ها و هشدارهای خمینی کبیر (ره) و ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری عامل اصلی موفقیت ملت ، دولت و امت اسلامی در این عرصه به شمار می رود.

وی با اشاره به نقش اصلی مردم در حفظ و صیانت از انقلاب و آرمان های امام راحل (ره) تصریح کرد : امام خمینی (ره) انقلاب کرد و وظیفه اصلی همگان در قبال این انقلاب حفظ و حراست از ارزشهای نظام اسلامی می باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تآکید کرد : ما نباید اجازه بدهیم اندیشه های امام خمینی (ره) تحریف شود. نخبگان و سیاسیون نباید اجازه بدهند .

مولوی نظیر احمد سلامی گفت : ما باید دو بال جمهوریت و اسلامیت را با هم جلو ببریم این دو رکن هستند ، هم جمهوری بودن نظام حفظ شود و هم اسلامی بودن آن ، امام راحل تاکید داشتند جمهوری اسلامی نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر ، هر کدام کم و زیاد شود مملکت دچار آسیب می شود.

گفتنی است مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در بخش پایین جام شهرستان تربت جام با حضور فرماندار تربت جام امامان جمعه تشیع وتسنن و اقشار مختلف مردم اعم از شیعه واهل سنت ، مسئولان اجرایی برگزار شد.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.