سرباز نیروی زمینی از تبریز تا حرم امام راحل را رکاب زد

سید مهدی آخرت طلب به مناسبت سالگرد رحلت رهبر کبیر انقلاب مسیر 650 کیلومتری تبریز تا حرم مطهر را رکاب زد.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، گروهبان دوم وظیفه سید مهدی آخرت طلب به مناسبت سالگرد رحلت رهبر کبیر انقلاب مسیر 650 کیلومتری تبریز تا حرم مطهر را رکاب زد. 
بر همین اساس، آخرت طلب که سرباز تیپ 121 تبریز است، در مدت 4 روز با گذر از شهرهای میانه، زنجان و قزوین خود را به حرم مطهر رساند و با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کرد. 
آخرت طلب در این رابطه گفت: به مناسبت سالگرد رحلت جانسوز امام خمینی (ره) وظیفه خود دانستم به عنوان سرباز نیروی زمینی ارتش در کنار خیل عظیم مردم انقلابی در حرم مطهر حضور یابم و با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب تجدید میثاق کنم.
این سرباز ورزشکار در تمامی طول مسیر عکسی از شهدای حرم را با خود حمل می‌کرد. وی در این باره گفت: یکی از دوستان ورزشکارم به نام صادق عدالت، که یکی از مدافعین حرم بود در سوریه به شهادت رسید و وظیفه خود دانستم تا عکسی از وی را برای زنده نگاه داشتن یاد شهدا با خود حمل کنم. ما می‌توانیم با رکاب زدن و زنده نگاه داشتن یاد شهدا، مسیر آنان را ادامه دهیم.
وی در پایان افزود: چه در سوریه باشیم و چه در ایران، وظیفه ما ادامه دادن راه شهدا است. تصویر رفیق شهیدم را نیز به حرم مطهر آوردم تا به امام راحل بگویم تا فرزندان ایشان در نیروی زمینی ارتش هستند راه ایشان ادامه خواهد داشت و شهدا، امام شهدا و آرمان‌های ایشان هرگز فراموش نخواهند شد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار