لرستان؛

مشارکت 127هزار دانش آموزلرستانی در المپیاد ورزشی درون مدرسه ای

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان از مشارکت 127هزار دانش آموز در اختتامیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای این استان خبرداد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان ؛فرید بهرامی روز جمعه با اعلام این خبرگفت :افتتاحیه این المپیادها از ششم آبان ماه سال 94در961آموزشگاه آغاز شده است .
وی افزود : این المپیادها در تمام دوره های تحصیلی با هدف توسعه و ارتقای آمادگی جسمانی و مهارت ورزشی دانش آموزان ،ارتقاء سطح سلامت جسمی و روانی ،کمک به انس بیشتر آنان با فعالیت های ورزش همگانی و قهرمانی و کمک به شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی برگزارشد.
وی بیان کرد : برگزاری بازی ها و رقابت های ورزشی از جمله جاذبه های تربیت بدنی در مدارس و از موضوعات مورد اقبال و علاقه دانش آموزان است .
بهرامی تاکید کرد : این بازی ها از ابزارهای بسیار قوی به شمار می رود که در جهت رشد وتعالی دانش آموزان در حوزه آموزشی و پرورشی است.
وی اضافه کرد : بازی ها و مسابقات علاوه بر ارتقاء مهارت های ورزشی و گذران لحظات شاد و بانشاط، تجربیات و مهارت های فراوانی را در حوزه های اجتماعی، اخلاقی و فرهنگی برای دانش آموزان به دنبال دارد .
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان خود گفت : بهره گیری از مشارکت و همیاری داوطلبانه از جمله ظرفیت هایی است که می تواند در فعالیت های ورزشی و تربیت بدنی دارای نقشی بسیار مشهود و قابل توجه باشد.
بهرامی افزود : تحقیقات علمی ثابت کرده است ورزش و تحرک تضمین کننده سلامت انسان ها در جامعه است وبا فراهم کردن امکانات می توان از تربیت بدنی در ارتقای سلامت نسل جوان وآینده ساز جامعه استفاده کرد.
در حال حاضر 320 هزار دانش آموز در چهار هزار و 200 آموزشگاه در 25 منطقه در این استان تحصیل می کنند .
انتهای پیام /ا

 

 


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.