امام جمعه خرمدره در خطبه های نماز جمعه امروز گفت :امام خمینی(ره) مردی بزرگ و با اندیشه‌ای الهی بود که شجاعت و ترس از خداوند و عدم خوف از دشمنان را به خوبی معنا کرد.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت‌الاسلام سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرمدره با یادآوری فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: خداوند در سوره بقره می‌فرماید: اى کسانى که ایمان آورده‌‏اید، روزه بر شما مقرّر شده است، همانگونه که بر کسانى که پیش از شما بودند مقرّر شده بود، باشد که پرهیزگار شوید.

وی افزود ماه مبارک رمضان ماه بسیار پر برکتی است و در این ماه گناهان انسان بخشیده می‌شود و به همین علت به این ماه ، ماه مبارک رمضان گفته می‌شود و در این ماه خداوند متعال توفیق روزه‌داری را به بندگانش عطا کرده است.

امام جمعه خرمدره در ادامه افزود: روزه تنها پرهیز از خوردن و آشامیدن نیست، بلکه روزه حقیقی همان روزه‌ای است که علاوه بر احراز آب و غذا، یک انقلاب درونی در شخص روزه‌دار ایجاد شودکه خود را از هر نوع آلودگی و گناه دور سازد.

حسینی بیان کرد : رحلت جانگداز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را تسلیت گفت و افزود: امام خمینی(ره) مردی بزرگ و با اندیشه‌ای الهی بود که شجاعت و ترس از خداوند و عدم خوف از دشمنان را به خوبی معنا کرد.

وی گفت: امام راحل دین اسلام را همراه سیاست معرفی کرده است و اسلام از سیاست دور نیست.

خطیب جمعه شهرستان خرمدره افزود: امام خمینی در مورد مقام معظم رهبری فرمودند شما اگر گمان بکنید که در تمام دنیا، رئیس جمهورها و سلاطین و امثال اینها یک نفر را مثل آقای خامنه‌ای پیدا بکنید که متعهد به اسلام باشد و خدمتگزار و بنای قلبی‌اش بر این باشد که به این ملت خدمت کند، پیدا نمی‌کنید.

وی در پایان بیان کرد: امام راحل طبق گفته مقام معظم رهبری فردی مومن متعبد انقلابی بود و ایشان ابتدا انقلاب را در درون خود ایجاد و سپس در جامعه انقلاب کردند.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.