سینمای هنر و تجربه سینمای رو به رشدی است که فرصت اکران را برای فیلم‌های نمایش نیافته در سینمای ایران را ایجاد می‌کند.

بهرام عظیمی کارگردان انیمیشن در خصوص سینمای هنر و تجربه به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: سینمای هنر و تجربه برای فیلمسازانی که امید اکران آثارشان را ندارند، بسیار خوب است  و اجازه دیده شدن  را به فیلم‌ها می‌دهد. فیلم‌هایی که اکران نشدن آن‌ها در ذهن مخاطبان علامت سوال ایجاد می‌کند که آیا این آثار خیلی عجیب و غریب است که اجازه نمایش به آن‌ها داده نشده است.

وی افزود: هنر و تجربه امیدی برای فیلمسازان کشورمان است و نقدهایی که برای فیلم‌ها صورت می‌گیرد، بسیار مفید و سازنده و البته جدی‌تر از نقدهای سینمای ایران است.

کارگردان «سیا ساکتی» در مورد طعم شهرت تصریح کرد: شهرت برای بازیگران و  فوتبالیست‌هاست و آن‌ها بهتر می‌توانند در مورد طعم آن صحبت کنند. من هنوز مزه آن را نچشیدم و از هر ده هزار نفر تنها دو نفر من را می‌شناسند.

عظیمی در پایان در مورد کمبود تولیدات سینمایی با موضوع معلولان خاطرنشان کرد: ساخت چنین موضوعاتی نیازمند دلیل و سفارش از سوی مسئولان است، این موضوع با توجه به اهمیتی که دارد متاسفانه به دلیل مشکلات بسیار مردم به فراموشی سپرده شده و  پشت مشکلات روزمره مردم گم شده است.


گفتگو از منا شمسایی


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.