بیرجند؛

اولین همایش استانی«مقابله فرهنگی با قاچاق کالا و ارز»درخراسان جنوبی برگزارمی شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری اولین همایش «آموزشی و توجیهی مقابله فرهنگی با کالا و ارز»، یکشنبه 16 خرداد ماه جاری در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت : این همایش با حضور 150 نفر از علما، روحانیون، مسئولان هیئت های مذهبی، بانوان فرهیخته و تاثیرگزاران فرهنگی استان برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین کاظم لطفیان با اعلام این خبر، افزود : هدف از برگزاری همایش آگاه سازی و توجیه مردم در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و استفاده از تولیدات ایرانی است.

وی با بیان اینکه در این همایش 20 نفر از علمای اهل سنت حضور دارند، اظهار کرد: همچنین دکترعبدالمجید نگارش نژاد، مدیرکل امور فرهنگی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور، به عنوان سخنران در این همایش شرکت می کنند.
وی افزود : باید این باور را در اذهان مردم تقویت کرد که مقابله با قاچاق کالا و ارز، علاوه بر جلوگیری از خروج سرمایه، رونق تولید و ایجاد اشتغال را به دنبال دارد.
حجت الاسلام لطفیان با بیان اینکه قاچاق کالا یکی از موانع تحقق اقتصاد مقاومتی است، اظهار کرد: باید برای ممانعت از ورود و عبور کالاهای نامرغوب خارجی برنامه ریزی و اقدام شود.
انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار