بر اساس یک گزارش، دولت آمریکا برای مداخله مستقیم در نبرد فلوجه، به بغداد فشار وارد می کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی المیادین لحظاتی پیش در خبری فوری به نقل از خبرنگار این شبکه از اعمال فشار آمریکا بر دولت عراق به منظور مداخله مستقیم (آمریکا) در نبرد فلوجه خبر داد.

عملیات آزادسازی شهر فلوجه به دستور حیدر عبادی، نخست‌وزیر و فرمانده کل نیروهای عراقی با مشارکت 22 هزار نیروی ارتش، پلیس فدرال، یگان مبارزه با تروریسم، بسیج مردمی و عشایر عراق در چند مرحله در محورهای مختلف در حال انجام است.

فلوجه در استان انبار عراق با حدود 300 هزار نفر جمعیت اوایل سال 2014 به تصرف داعش در آمد و با گذشت بیش از 2 سال جمعیت این شهر به حدود 50 هزار نفر کاهش یافته است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۱ ۱۶ خرداد ۱۳۹۵
حیف از کلمه انسان نیست که به این امریکاییها نسبت داد به امید روزی که به گفته امام راحل این اسرابیل جنایت کار وآمریکای خبیث نابود بشن انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۱۵ خرداد ۱۳۹۵
هدف از این اقدام امریکا در مرحله اول جلوگیری و ایجاد موانع در عملیات فلوجه هست که بتوانند هم اطلاعاتی رو برای برنامه ریزی داعش برای دفاع از خود و مقابله با ارتش عراق بدست اوردند و وقفی برای تجهیز و تنفس دوباره ی برای داعش فراهم کنند . و هر چی توان و زور دارن برای جلوگیری از شکست داعش انجام دهند و در مرحله اخرم با شکست داعش این عملیات موفق را بنام خود و ائتلاف خودشان بزنند .
و هدف دیگر اونها به نظرم ایجاد اختلاف و تنفرقه اندازی بین سنی ها و شیعه ها هست با تبلیغات و بیانه های که اعلام میکنند . و تمام عرقی ها چه سیاسیون و ارتشی ها و مستشاران ایران در آنجاباید با توجه به تجربه های گذشته خیلی هوشمندانه عمل کنند. مثل قضیه قبل که با فشار و بیانه ی باعث شدن که نیرو های مردمی و الشعبی در عملیات تکریت الرمادی دخالت نکردن و نیروهای ارتش شکست خوردن. و مانند سوریه با هربه اتش بس در عملیات حلب هم جلوگیری کردن از پیشروی ارتش سوریه و هم تجهیز و تقویت نیرو برای گروهای تروریستی و تکفیری شدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۱۵ خرداد ۱۳۹۵
آمريكاي هاي بي همه چي ميخوان به اسم خودشون تمومش كنن كار راكه كرد آنكه تمام كرد بعد اين همه جون عراقي و ايراني شهيد شدن هيچ . بعد دنيا بگه آفرين آمريكا ، تروريست ايران! نبايد اجازه بدن امريكا دخالت كنه ،
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۷:۱۷ ۱۵ خرداد ۱۳۹۵
آره اول که نمی خواستند داعش شکست بخوره و هرکاری اعم از فرستادن تسلیحات می خواستند مانع پیروزی شوند ولی حالا که دیدن که داره شکست میخوره ودر این عملیات که نامی از آمریکا نیست و میخوان با فشار در افکار جهانی خود را نابود کننده داعش بدانندو حتما نتیجه این همه کشتار و حمایت از داعش را خواهند دید
آخرین اخبار