به گفته رییس شرکت شهرک های صنعتی استان کرمانشاه شهرک صنعتی زاگرس در منطقه‌ای محروم واقع شده و تا 15 سال از معافیت مالیاتی برخوردار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛بیژن کردستانی با اشاره به اینکه وسعت این شهرک  1040 هکتار است که در فاز اول 260 هکتار آن عملیاتی شده است. ادامه داد: برای آماده سازی و بهره‌برداری از فازهای مختلف شهرک صنعتی "زاگرس" 250 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
 
 کردستانی  با اشاره به اعتبار 250 میلیارد تومانی برای بهره‌برداری از همه فازهای این شهرک افزود: متاسفانه نه شرکت شهرک‌های صنعتی استان و نه استانداری توان تامین این اعتبار را ندارند و از ستاد اجرایی فرمان امام (ره) می‌خواهیم که در صورت بررسی در این شهرک سرمایه‌گذاری کنند.
 
وی ازطراحی سه طرح برای اجرا در این شهرک خبر داد وگفت: یکی ازطرح‌ها احداث 100 واحد صنفی به قطعات دو هزار متری با صرف اعتبار 150 میلیارد تومان و طرح دیگر ما ایجاد 50 واحد سوله کارگاهی با صرف اعتبار 90 میلیارد تومان در این شهرک است.
 
کردستانی به آمار بالای بیکاری استان اشاره کرد و افزود: اصلی‌ترین طرح ما نیز سرمایه گذاری مشترک در زیرساخت‌های صنعتی شهرک صنعتی زاگرس با بازپرداخت اصل و سود سرمایه به روش تهاتر زمین صنعتی است.


انتهای پیام/ح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.