اراک؛

حضور فعال مبلغان دینی در مساجد استان مرکزی

در آستانه ماه مبارک رمضان ۱۲۰۰مبلغ دینی در مساجد استان‌مرکزی به تبیین امور دینی می پردازند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: یک هزار و ۲۰۰ مبلغ دینی در ماه مبارک رمضان سال جاری در دو هزار مسجد استان مرکزی حضور یافته و به تبیین امور دینی و معنوی می پردازند.
حجت الاسلام قربانپور افزود: از این تعداد مبلغان دینی ۵۰۰ نفر از خارج استان بوده و ۷۰۰ نفر نیز مبلغان استانی هستند.
وی با اشاره به نقش موثر مبلغان دینی در ارتقای معنویت در جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی افزود: یکی از مسائل اجتماعی که حل و رفع آن مدنظر مقام معظم رهبری قرار دارد و بارها بر آن تاکید داشته اند مقابله با آسیب های اجتماعی است و در این مسیر مبلغان دینی نقش مهمی ایفا می کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: بسیاری از آسیب های اجتماعی همچون طلاق، اعتیاد، بی بند و باری، فحشا و منکرات ناشی از کمرنگ شدن معنویات در وجود افراد است و در این راستا تبین امور دینی و معنوی ازسوی مبغان لازمه جامعه امروز ما است.
قربانپور ادامه داد : مبلغان دینی استان که طی ماه مبارک رمضان در مساجد حضور می یابند تلاش کنند تا معانی بلند قرآن کریم را با بهره گیری از آیات و روایات تبیین کرده و همچنین به موضوعات روز جامعه از جمله نهاد خانواده، تهاجم فرهنگی دشمن، جنگ نرم و فضای مجازی و اصول مدنظر دین در این زمینه ها اشاره داشته باشند.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، تبلیغات ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.