کتاب " از سناباد شعر" که به زندگی مصطفی محدثی خراسانی می پردازد، امروز در پارک ملت مشهد رونمایی می شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیین رونمایی کتاب «از سناباد شعر»؛زمانه و زندگی مصطفی محدثی‌خراسانی امروز ساعت ١٨ در کتاب‌گذر پارک ملت فروشگاه پاتوق کتاب با حضور محمدکاظم کاظمی، غلامعباس ساعی، مصطفی علی‌پور و هادی منوری برگزار خواهدشد.

مصطفی محدثی خراسانی شاعری ‌است که لباس معلمی به تن کرده و سال‌های سال در کلاس درس و بحث به آموزش و پرورش نسل جوان پرداخته‌است و علاوه‌بر حضور در کلاس‌های موظف خود در آموزش و پرورش، کانون نویسندگان و شاعران استان خراسان را راه‌اندازی می‌کند وشاعران جوان، آن روزگار را در همین کانون گرد هم می‌آورد و به جهت‌دهی بخش عظیمی از پازل شعر معاصر می‌پردازد.

«از سناباد شعر» به زمانه و زندگی مصطفی محدثی خراسانی می پردازد که قسمت اعظم آن شامل چند گفتگوی مفصل درباره زندگی، خاطرات، فعالیتهای فرهنگی و ادبی محدثی و دیدگاههای وی درباره جریانها و شخصیت های فرهنگی و ادبی سه دهه انقلاب است.

این کتاب، اولین جلد از مجموعه شعر معاصر انقلاب اسلامی به همت و کوشش حسین قرایی پژوهشگر ادبیات انقلاب اسلامی است که از سوی دفتر نشر معارف منتشر شده است.

بخشهای دیگر این کتاب گزیده اشعار محدثی و نظرات دیگر شاعران درباره وی است. در پایان هم تصاویر جذابی از زندگی و فعالیتهای این شاعر ضمیمه شده است.

کتاب "از سناباد شعر" 296 صفحه دورنگ، تیراژ 1500 نسخه و قیمت 13000 تومان عرضه شده است.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.