استاندار يزد: هدف اصلی دولت رونق بخشيدن به توليد داخلی و رفع مشكلات واحدهای تولیدی و صنعتی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ كارگروه تسهيل و رفع موانع توليد استان با حضور استاندار يزد، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزی و رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اعضای اين ستاد تشکیل شد.

استاندار يزد، در اين جلسه ضمن گراميداشت ياد و خاطره حضرت امام خمينی (ره) و شهدای قيام خونين 15 خرداد اظهار داشت: امروز بيش از هر زمان ديگری بخش توليد و صنعت نياز به حمايت دارد و دولت تدبير و اميد به تحقق اين مهم توجه ويژه ای داشته است.

سيدمحمد ميرمحمدی با اشاره به اعتبار تخصيصی از طرف دولت يازدهم براي رفع مشكلات واحدهای توليدی و صنعتی ادامه داد: هدف اصلی از اين اقدام دولت رونق بخشيدن به توليد داخلی و رفع مشكلات اين واحدها می باشد، كه مانند يك زخم كهنه بر بدنه توليد و صنعت جا خوش كرده است.

وی تصريح كرد: واحدهای توليدی و صنعتی كه به كارگروه تسهيل و رفع موانع توليد استان مراجعه مي كنند، اغلب درخواست دارند تا پرداخت بدهی های آنها به تعويق بيافتد كه می توان با تنفس چند ماهه و تقسيط بدهی به اين واحدها كمک كرد.

ميرمحمدی در پايان سخنان خود از همكاری بانک های استان و ساير دستگاه های مرتبط با حوزه صنعت و توليد برای حمايت در راستای رفع موانع توليد استان قدردانی كرد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار