مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان گفت: 81 بازرس دامپزشکی سیستان و بلوچستان در قالب اکیپهایی برای جلوگیری از هرگونه تخلف بهداشتی در زمینه تولید، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی نظارت می کنند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛مهدی حسینی افزود: 35 اکیپ دامپزشکی طرح نظارت بر بازارفرآوردهای دامی را بر عهده دارند که از این تعداد 18 اکیپ ثابت و 17 اکیپ سیار هستند.

وی ادامه داد: همزمان با سراسر کشور طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر فرآورده های خام دامی استان، از ابتدای ماه مبارک رمضان به مدت یکماه اجرای می شود.
وی هدف از طرح تشدید کنترل و نظارت فرآورده های دامی را،ارتقای سلامت و بهداشت عمومی جامعه بیان کرد و ادامه داد: به حداقل رساندن شیوع بیمارهای مشترک میان انسان و دام و اطمینان شهروندان از سلامت فرآورده های خام دامی از اهداف این طرح نظارتی می باشد.
وی تصریح کرد: بازرسان دامپزشکی در این طرح در 2 شیفت کاری صبح و عصر از تمامی مراکز تولید، توزیع و استحصال فرآورده های خام دامی نظارت می کنند.
مدیر کل دامپزشکی از شهروندان خواست برای تهیه گوشت سفید و قرمز مورد نیاز خود در این ایام به مراکز تحت نظارت دامپزشکی استان مراجعه کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به شماره تلفن 1512 اطلاع دهند تا برخورد قانونی لازم با متخلفان صورت گیرد.
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار