مربی دوومیدانی کشورمان گفت:دوومیدانی در زمان کفاشیان بهتر از زمان ریاست کیهانی کار کرده است.

پیمان رجبی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه  خبرنگاران جوان، اظهارکرد:
ما در حال حاضر تهران هستیم و تمرینات را صبح و بعد از ظهر انجام می دهیم،اگر ۱۱ماه پیش برنامه ای که ما برای مربی و اردو به فدراسیون داده بودیم اجرا می شد در حال حاضر وضعیت بهتر بود.ادر واقع به المپیک می رویم که فقط شرکت کرده باشیم ، اینکه اول بشویم یا آخر موضوع مهمی نیست.ولی به هر حال ما همه تلاشمان را می کنیم.

وی گفت: درخواست من این بود که ۱۱ماه پیش اردو برگزار می شد تا نتایج  بهتری بگیریم. من همان موقع گفتم که فقط در صورت برگزای اردو در آن زمان  به فینال المپیک می رویم و احتمال دارد جز شش نفر هم نباشیم.
در این سه ماه اخیر تلاش هایی صورت گرفته است اما در این زمان اندک فقط سی درصد به پتانسیل ورزشکاران افزوده شده است.

رجبی بیان کرد: قرار است از چند وقت دیگر عازم اردوی بلاروس شویم، و بعد از آن هم لیلا رجبی در مسابقات جام کازانوف شرکت خواهد کرد تا شرایط مسابقه دادن را بعد از چند ماه تمرینات فشرده پیدا کند.
 
وی افزود :دوومیدانی هر چه دارد از زمان کفاشیان دارد.وی یک برنامه ریزی انجام داد وطبق آن با احسان حدادی،سجاد مرادی، و... یک تیم دوومیدانی درست کرد که هنوز هم مدال می آورند.
 

رجبی درپایان اضافه کرد: دوومیدانی در المپیک مدالی کسب نخواهد کرد .فقط باید توقع داشت در این آوردگاه بزرگ ورزشی بتوانند نتایج درخشان و قابل قبولی در ریو کسب کنند .

انتهای پیام/
 

 
 




 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار