توزیع 40 هزار سبد رمضان به مددجویان کمیته امداد استان مرکزی آغاز شد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی از آغاز توزیع 40 هزار سبد کالایی رمضان به مددجویان این نهاد حمایتی در استان در قالب طرح همیان امیرالمومنین (ع) خبر داد.

 ناصری گفت: ارزش ریالی هر سبد کالایی رمضان، 700 هزار ریال است.

وی افزود: هرسبد کالایی رمضان حاوی برنج، پنیر، ماکارونی، خرما و مرغ است که در اختیار مددجویان این نهاد قرار داده می شود.

وی اظهار کرد: 28 میلیارد ریال اعتبار برای توزیع سبد کالا در ماه رمضان هزینه صرف می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی ادامه داد: از مجموع 47 هزار خانوار تحت پوشش در این استان، فقط پنج هزار و 200 خانوار از وجود حامی برخوردار هستند و تلاش می شود که برای 42 هزار خانوار این استان حامی جذب شود.

وی گفت: از پنج هزار و 200 دانش آموز تحت پوشش خدمات کمیته امداد امام استان مرکزی، یک هزار و 200 دانش آموز از حمایت های افراد حامی و خیر محروم هستند که برای جلوگیری از ترک تحصیل آنان نیازمند مشارکت خیران هستیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی پیش بینی کرد: هفت میلیارد ریال فطریه روزه امسال توسط مردم متدین این استان برای کمک به نیازمندان تحت پوشش این نهاد حمایتی جمع آوری شود.

ناصری افزود: کمیته امداد استان مرکزی توانایی دارد تمامی زندانیان این استان را که بابت جرایم غیرعمد تا 20 میلیون ریال در زندان تحمل حبس می کنند، با پرداخت غرامت آزاد کند.

وی در ادامه اظهار کرد: نمایشگاه ماه مبارک رمضان ویژه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام استان مرکزی امسال در محل پارکینک شهرداری اراک در نیمه دوم ماه رمضان به مدت 10 روز دایر می شود .

87 هزار نفر در قالب 46 هزار و 642 خانوار از خدمات دایمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی بهره مند هستند.

انتهای پیام / ف
برچسب ها: تدارک ، کمیته ، امداد ، سبد ، رمضان ، اراک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.