مشهد؛

زنده گیری دو حلقه مار نیمه سمی در چناران +تصاویر

سرپرست گروه امداد و نجات چناران از زنده گیری دو حلقه مار نیمه سمی در منزل مسکونی واقع در مجتمع امام رضا چناران خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگارا ن جوان از مشهد،آتشپاد دوم ، موسوی گفت:با مشاهده دو مار در منزل یک شهروند چنارانی و تماس تلفنی یک شهروند به ایستگاه مرکزی چناران بلافاصله گروه امداد و نجات به محل اعزام شدند.

زنده گیری دو حلقه مار نیمه سمی در چناران +تصویر

وی افزود ، به محض رسیدن و مجهز کردن تیم بلافاصله شروع به جست و جو برای زنده گیری نموده و یک حلقه مار در حیاط بیرونی منزل زنده گیری شد.

سرپرست گروه امداد و نجات چناران گفت ، تیم اعزامی امداد و نجات بعد از مشاهده مار دوم اقدام به زنده گیری مار دوم نموده که از نژاد شتری بوده و ظاهرا هر دو مار یک جفت بوده از نوع نیمه سمی هستند.

زنده گیری دو حلقه مار نیمه سمی در چناران +تصویر

آتشپاد دوم موسوی خاطر نشان کرد ، مارهای سمی از نظر ظاهری دمی کوتاه و کلفت دارن با چشمان گربه ای و مارهای نیمه سمی دمی بلند و باریک دارند با سری مثلث شکل و چشمانی گرد که نشان دهنده نوع مار میباشد.

زنده گیری دو حلقه مار نیمه سمی در چناران +تصویر

وی گفت: بعد از زنده گیری و علائم حیاتی حیوان دوباره به محیط زیست برگشت داده خواهد شد تا از نظر زنجیره غذایی و زیست بومی ادامه حیات دهد .

وی در پایان از عموم مردم خواستار شد ، با مشاهده کردن حیوانات بلافاصله با آتش نشانان 125 تماس گرفته و هیچ گونه اقدامی برای کشتن و زندگیری ننمایند.

زنده گیری دو حلقه مار نیمه سمی در چناران +تصویر

انتهای پیام/س - س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار