مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: روزانه 28 بازرس در قالب 14 گروه در طرح تشدید کنترل و نظارت بر بهداشت محیط ویژه ماه رمضان این حوزه دانشگاه نظارت دارند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛عبدالرزاق پاکزاد افزود: طرح تشدید کنترل و نظارت بر بهداشت محیط هم اینک در حال اجراست به طوری که در قالب این طرح بازرسان روزانه از مراکز تهیه و توزیع مواد خوراکی، آشامیدنی و رستوران ها بازدید می کنند.

وی ادامه داد: تامین و ارتقای ایمنی مواد غذایی در سطح عرضه، نظارت و رعایت بهداشت مواد غذایی و پیشگیری از بیماری های انتقال از آب و غذا از جمله مهمترین اهداف اجرای طرح سراسری تشدید نظارت و کنترل بهداشت محیط است.
مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان تصریح کرد: مردم استان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع، امکان عمومی و غیره می توانند مراتب را به سامانه 190 اطلاع دهند تا در اسرع وقت اقدامات لازم صورت گیرد.
گفتنی است: شهرستان های زاهدان، خاش، سراوان، سیب سوران، مهرستان، میرجاوه، چابهار و کنارک زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان قرار دارند.
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار