آزمون مجدد مرحله شهرستانی مسابقات ملی مهارت در خوزستان برگزارمی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان در خرمشهر گفت: آزمون مجدد مرحله شهرستانی هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت انتخابی چهل و چهارمين مسابقات جهانی مهارت ویژه غایبین با حضور ۲۵۲ نفر برگزار شد.

عبدالنبی سواعدی افزود: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ترتیبی اتخاذ کرد که افرادی که قادر به شرکت در نخستین مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات نشده بودند در روزهای ۱۱ و ۱۲ خردادماه جاری در آزمون مجدد شرکت کنند.

وی با یادآور شدن اینکه مسابقات ملی مهارت در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری به صورت سالانه در کشور برگزار می شود، گفت: امسال، مرحله نخست شهرستانی این دوره از مسابقات، ۲۵ اردیبهشت ماه، مرحله استانی هشتم و نهم مردادماه و مرحله کشوری آن نیز نيمه دوم مهرماه برگزار می شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان با بیان اینکه برگزیدگان نهایی شانزدهمين و هفدهمين مسابقات ملی مهارت پس از شركت در اردوهای آماده سازی و گزينش نهايی در چند رشته منتخب به چهل و چهارمين مسابقات جهانی مهارت اعزام می شوند، افزود:  این دور از مسابقات جهانی مهارت در سال ۲۰۱۷ و در ابوظبی برگزار می شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.