عضو حزب مؤتلفه گفت: محاسبات اصلاح‌طلبان در تعیین هیئت رئیسه مجلس واقع بینانه نبود.

حمیدرضا ترقی عضو حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص انتخاب لاریجانی به عنوان رئیس مجلس دهم اظهار داشت:‌ از همان ابتدا رئیس مجلس مشخص بود اما اصلاح طلبان این را باور نداشتند.

عضو حزب مؤتلفه اسلامی ادامه داد: اصلاح طلبان فکر می‌کردند فضایی که در تهران ایجاد شده موجب می‌شود که نمایندگان عارف را بعنوان ریاست مجلس انتخاب کنند، در حالی که این محاسبه‌شان واقع بینانه نبود.

وی ادامه داد: اصلاح‌طلبان تلاش می‌کردند ولی علیرغم تلاش آنها اقبالی از جلسات آنها صورت نمی‌گرفت اما در باور آنها تغییری ایجاد نشد و تا پایان این محاسبات خودشان را اصلاح نکردند.

ترقی با اشاره به اظهارات مرعشی افزود: اظهارات مرعشی هیچ تأثیری نداشت، موضع‌گیری کرباسچی واقع بینانه‌تر از اظهارات مرعشی بود چرا که معتقد بود از همان ابتدا نباید نام عارف مطرح می‌شد بلکه باید فرد دیگری را به عنوان نامزد معرفی می‌کردیم. این نشان می‌دهد اختلافی در بین اصلاح طلبان وجود داشت و نگاه واقع بینانه در میان آنها حاکم نبود.

عضو حزب مؤتلفه اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: آقای عارف از همان ابتدا جلساتی که برگزار می‌کردند با اقبال کمی روبرو می‌شد و حتی در مجلسی که آقای هاشمی به عنوان سخنران حضور داشت 70 نماینده بیشتر حضور نداشتند.



انتهای پیام/

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار