دبير كميته اوقات فراغت سرخس گفت:اوقات فراغت فرصتي شايسته براي آموزش و ترويج فعاليتهاي فرهنگي است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، رئيس اداره فرهنگ وارشاد اسلامي و دبير كميته اوقات فراغت سرخس با بيان اينكه اوقات فراغت فرصتي شايسته براي آموزش و ترويج فعاليتهاي فرهنگي است از كم كاري برخي ادارات متولي اوقات فراغت در سرخس انتقاد كرد.

كيخا نژاد افزود: متاسفانه عدم هماهنگي بين برخي دستگاه ها باعث موازي كاري شده است و دستگاه ها بعضا بدنبال رفع تكليف هستند.

وي با اشاره به برنامه هاي پيش بيني شده در ايام اوقات فراغت گفت: اوقات فراغت تحولات اجتماعي و اقتصادي را در پي دارد و مي بايست تلاش شود باهمكاري و تعامل به برنامه ها و سياست هاي اين كميته دست يافت.

كيخا نژاد با تشريح سياست ها و برنامه هاي كميته اوقات فراغت در سرخس تصريح كرد: آموزش هاي فرهنگي ، هنري و ورزشي با استقبال خوبي در شهرستان روبرو شده است و مي بايست جهت ايجاد برنامه هاي با نشاط و هيجان انگيز براي گروه هاي هدف اين كميته نيازسنجي شود.

وي خاطرنشان كرد: با تهيه و تدوين برنامه هاي صحيح شاهد كاهش چالشهاي اجتماعي خواهيم بود.

كيخانژاد با تاكيد بر استفاده از ظرفيت كانون هاي فرهنگي هنري مساجد اظهار داشت: براي نخستين بار در شهرستان شاهد تشكيل كتابخانه سياردر روستاها و نقاط محروم خواهيم بود و در كنار اين برنامه نيز احياي بازي هاي بومي و محلي نيز پيش بيني شده است.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.