شبکه تبرستان در ماه مبارک رمضان با ویژه برنامه های افطار و سحر و همچنین برنامه های متنوع و عرفانی دیگر با روزه داران این ماه پر برکت همراه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، لحظه ی عاشقی ویژه برنامه افطار سیمای تبرستان است که با اجرای علی عظیمی و فاطمه موازی و تهیه کنندگی احمد عطاریه و مجید آهنگری، با بخشهای متنوع شامل: « شاید در این نزدیکی ها » (مصاحبه با افرادی که از وضع مالی مناسبی برخوردار نیستند و شاید در این نزدیکی زندگی می کنند)، « یک جرعه نور » (توضیح و تفصیل آیاتی منتخب توسط کارشناس)، « دستِ یاری » و ... به مدت 70 دقیقه از سیمای تبرستان پخش می شود.

ضیافت وحی، جمع خوانی و ترتیل قرآن کریم به تهیه کنندگی مجید آهنگری هر روز از ساعت 18 تا 19 در مصلای شهرستان ساری و با حضور مردم ، به صورت زنده از سیمای تبرستان پخش می شود.

سریال « عاق والدین » از تولیدات مرکز مازندران هر روز ساعت 14

فیلم های سینمایی» هر روز ساعت 15

مستند «اهل ایمان» با موضوع معرفی آداب و رسوم مناطق مختلف ایران در ماه مبارک رمضان هر روز ساعت 16:45

مستند « چاوش » معرفی فرهنگ و آداب و رسوم مردم، هنگام تشرف به اماکن زیارتی، هر روز ساعت 11:15

سریال ویژه ماه مبارک رمضان هر شب ساعت 23:30

و سایر برنامه های ویژه این ایام و پخش مداحی ها و نوحه سرایی های متناسب با لیالی قدر

رادیو مازندران نیز با دست پر به استقبال این ماه مبارک خواهد رفت:

ویژه برنامه افطار با عنوان «بهار دل» به تهیه کنندگی محمد برجسته از ساعت 19:10 به مدت 90 دقیقه پخش خواهد شد. نمایش، پاسخ به سؤالات شرعی، در محضر بزرگان، دل خونِش(شعر خوانی شعرای جوان استان به زبان محلی در وصف ماه رمضان، خدا، امام علی(ع) و... ، کلام علوی، تغدیه پزشکی، آفتاب مهربانی از بخش های این برنامه به نویسندگی لطف اله سعیدی فر خواهد بود.

ویژه برنامه سحری رادیو نیز با عنوان «سجاده و سحر» به تهیه کنندگی فرهاد قلی نژاد با بخشهای متنوع از جمله رمضان در ادبیات، دعاهای قرآنی، پخش سخنان کوتاه از علامه حسن زاده آملی درباره اخلاق و عرفان، معرفی ادعیه، تغذیه در سحر و... میزبان شنوندگان سحر خیز خواهد بود.

ترتیل خوانی » قرآن کریم هر روز ساعت 15 تا 16

سایر برنامه های رادیو مازندران نیز متناسب با حال و هوای ماه مبارک رمضان پخش می شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.