همایش طلائیه داران تبلیغ با حضور۲۳۰مبلغ و مبلغه در جهرم برگزار شد.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام امیرجنگجو بعد از ظهر امروز در همایش طلائیه داران تبلیغ در جهرم با اشاره به اینکه در192 مسجد و بقاع متبرکه در شهرستان جهرم اعمال ماه مبارک رمضان برگزار می شود، گفت:  230 مبلغ و مبلغه با اعزام به نقاط مختلف جهرم به ترویج دین می پردازند.  
 
علیرضا صحراییان فرماندار ویژه جهرم با اشاره به اینکه سه اولویت مهم در موضوع اقتصاد مقاومتی که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری در دستور کار فرمانداری ویژه جهرم قرار گرفته اظهار کرد: اولویت اول توجه ویژه به مقوله اقتصاد مقاومتی است که یکشنبه های هر هفته را به طور کامل به این موضوع اختصاص داده ایم.
 فرماندار ویژه جهرم دومین اولویت کاری را تکریم ارباب رجوع عنوان کرد و گفت: اولویت سوم توجه به مسائل اجتماعی و آسیب های اجتماعی است.
 
وی افزود: مبلغان استفاده بهینه آب و لزوم کمبود آن در شهرستان را به مردم بگویند.
 
 امام جمعه جهرم با بیان اینکه پراکندگی مساجد و بقاع متبرکه همگام نیست، گفت: مسئولان شهر و روستاهای جهرم در ساخت مساجد توجه کنند و ساخت و ساز ها طوری باشد که همه از وجود یک مکان مقدس بهره ببرند.
 
حجت الاسلام لطف الله دژکام تاکید کرد: مسئولان آمار نیاز کشور به روحانیون را مشخص کنند.
 
وی با اشاره به اینکه در صورت انجام وظایف مسئولان از آنها حمایت می شود، گفت: در برنامه ششم توسعه باید به موقعیت استان فارس بیش از بیش توجه شود.
 
امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه 15سیاست کلی رهبر معظم انقلاب همچون اقتصاد، جمعیت، و آب مورد توجه قرار گیرد، گفت: مردم این مقوله را از مسئولان مطالبه گری کنند.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار