رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قزوین از دستگیری یک زن کیف قاپ حرفه ای خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران ، از قزوين ؛ سرهنگ آرش مرادی افزود: درپی وقوع سرقت های متعدد سال گذشته کیف زنی از زنان دراتوبوس و مراکز خرید  قزوین، با تلاش ماموران نیروی انتظامی و تشکیل کارگروه ویژه اطلاعاتی، پلیسی و تحقیقاتی این سارق زن شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در یکی از شهرهای استان های همجوار دستگیر شد.

به گفته وی، این مجرم تا کنون به یکصد فقره سرقت اعتراف کرده است که تا کنون 70 نفر از مالباختگان شناسایی شده اند و تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد.

مرادی خاطرنشان کرد: این مجرم سرقت های خود را در اماکن شلوغ و پر رفت و آمد به ویژه در ایام نوروز انجام می داد و وجوه نقد، طلاجات و عابر بانک ها موجود در کیف زنان را سرقت می کرد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد:  رمز برخی از عابربانک ها کنار آن نوشته شده بود و این مجرم هم با استفاده از رمز موجود ضمن اقدام به خرید طلاجات کل حساب کارت ها را خالی می کرد.
انتهای پيام/


وی به شهروندان توصیه می کرد به هیچ وجه شماره رمز کارت های عابر خود را کنار کارت های عابر نگذارند و هنگام تردد در داخل اتوبوس ها و اماکن شلوغ و پر رفت و آمد مواظب کیف خود باشند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار